paste html code
counter

Sunday, August 31, 2008

The Truth Is Out There

Get your Clues collected.. Aku ada mystery untuk kalian selesaiakan.
Case file #1: Missing Person- Api


  • Tidak kelihatan sejak hadir nya Dark knight.. Tapi mengikut kajian, dark knight bukan lah beliau.. Kenapa beliau menghilang?? Dimana??

  • Ada suara baru timbul arah chat box.. aLai..hehe ( jgn marah..).. he/she/it (haha) cuma kenal aman dan apai.. Kumpulan Kawan yang ganji.. maksud kul kalau aman dan ebui saja ia kenal.. atau api dan bahar.. memang difahami.. ani aman dan api..hehe Apakah Api ini aLaI !! mungkin kah? hilang nya Api kerana aLai? Atau ada persengketaan di antara aman dan api lagi? Ada kah Kes Tipu Api-Aman masih bertambah??

  • Hasbul dan Nawi, dua beradik ini juga melapor bahawa tidak pernah nampak Api di jalan simpang mereka sejak ahir ahir ini.. Si nuar (adik Api) ada pulang selalu keliatan.. Yang dulu nya si Nuar jarang kelihatan, selalunya ada Si Api yang pejalanan ane... Apakah berlaku nya pertukaran jasad? macam cerita freaky friday lakonan lindsay lohan? (atau Hot chicks lakonan Rob Schneider)..Sepupu nya sendiri Awang Ede Samsu @ Bb, juga mengaku tidak nampak batang hidung sepupu nya yang notorious ini.

  • Di saat genting ini juga, ramai yang injured di kampung, mangsa terakhir adalah Ebui.. Mulitple injury.. Siapa kah yang membuat Ebui menderita? Ada kah Api ada berkaitan dengan perbuatan ini, lalu menghilang, kerana rasa bersalah?

  • Patut kah di kait kan Hadri dalam kes ini? Selalu nya memang mereka berdua ini bergelut seharian kalau betamu.. Seperti kucing dan kucing yang baru tejumpa. Tapi kadang-kadang jika dilihat, mereka ini mesra jua.. macam Sasuke dan Naruto dulu, kawan yang suka begalut..hehe

  • Season BolaSepak di Europe juga telah bermula.. Api yang pernah di sangka Gio Van Bronchost dan etc juga mula hilang.. apakah sebenarnya personality dan identity "Api" ada lah identity waktu percutian beliau.. Apakah Api equal to Gio???

  • Ramadhan Juga menjelang.. Api menghilang.. Syaitan dikurung... Api dimana??? Mmmmmm
Setakat ini keberadaan Api masih menjadi misteri.. Saya ingin tahu pandangan awda semua untuk mengcrack case ini.

Ramadhan yang Bererti"


No comments: