paste html code
counter

Sunday, August 10, 2008

Pertempuran Di UBD!

10 ogos,5pm ptg.. penggempur telah bertaung dengan pasukan anak bimbingan nursing collage. Para penggempur telah menurunkan kesebelasan pemain utama iatiu:

1.Saiful(GK)
2.Morni
3.Maiji
4.Nawi
5.Fendi(bukan faruk)
6.Haji Aji
7.Bibi
8.Riman
9.Hasbul
10.Aman
11.Mamud

dengan kesebelasan pemain ini,penggempur telah menggunakan taktik 4-4-2. Di awal babak pertama,para penggempur banyak melakukan asakkan yang memberangsangkan. Gandingan aman dan mamud nampak yakin,tetapi telah dihalang dengan baik oleh pihak lawan. pada minit yang keberapa.. aku pun nda tau.. hasil pasingan riman@requelman yang kemas(tapi perasaan ku macam offside jua c mamud ni hahaha.. tapi ref nada meniup jadinya diteruskan lah.. dengan larian yang kurang meyakinkan tapi lapas jua ulih si mamud.. ia pun mengoalkan dengan tidak sengaja lah(ia gto aku yg ia taget arah lain tapi arah lain tujunya) hehe. Selepas beberapa minit,mamud pun betukar dengan am. Serangan penggempur makin maju,hasil gandingan hasbul dan aman.. aman melakukan pasingan yang cantik untuk am dan ahirnya am berjaya menggoalkan(tapi banyk kontroversi sal ada yang meliat ia score ujung kaki,tapi am menafikannya.. atu hal besia lah). Penggempur semakin yakin dengan corak mainan yang nampak possitive. Gandingan aman dan am di hadapan menghasilkan gol lagi,dengan badan am yang sasa dan kepantasan aman,aman pun menggolkan untuk menjauhkan jurang jaringan 3-0 kepada pihak lawan. Pada minit 30+mins(kali lah) pihak lawan pun menjaringkan gol hasil sepakkan penalti(maiji kali merabahkan strikernya). Inda lama lapas atu kana bolosi lagi gawang penggempur kerana kesilapan yang tidak ketara yang menyebabkan pihak lawan semakin merapatkan jurang 3-2. Pada ahir-ahir minit kan abis,aman mempunyai peluang yang baik.. hasil gerakan cepat dan larian yang cukup pantas,aman one by one dengan keeper lawan tapi tendangannya jauh tersasar(telabih ego kali aha).

Pada separuh masa kedua,penggempur telah menurunkan beberapa pemain yang baru, antaranya: alwi,cikang,cuzn cikang,eboy hengsam,udin dan nasrul. Penggempur menukar keeper saiful kepada morni,saiful jadi striker sekajap di atas tapi last-last main di bawah. Babak kedua ini,penggempur inda banyak melakukan serangan. Pihak lawan nampak yakin pada separuh masa kedua ani,banyak melakukan aksi yang mencemaskan di gawang penggempur,tapi dapat dihalang dengan baik. Pada minit yang keberapa lagi yang aku pun nda tau,hasil larian nasrul dan pasingannya yang nampak bagus(if nda kaluk la) kepada alwi,alwi tidak mensia-siakan lantas menanduk bola yang menyebabkan keeper lawan lemas dan menjadikan kepada 4-2 sehingga keakhir pemainan.

*notis:

Riman(salah seorang legend) atau lebih di kenali dengan nama ReQuelman tidak dapat bermain seperti biasanya kerna mengalami beberapa masalah seperti kurang rehat,kurang tidur dan terlalu banyak kerja dan satu lagi ia tebawa stupur carik. Oleh itu diharap para pengempur dapat menerima dan memahami situasi beliau. hehe..

Apa-apa pun tahniah kepada penggempur sekalian.. You all done a great job!... Tahniah! Tahniah!

" Doa usaha dan tawakal "

No comments: