paste html code
counter

Friday, August 29, 2008

Berehat lah Dengan Tenang : Ebui

In memory of Ebui..
C Ebui ketika ini yang mengalami kecedraan yang Parah.. Ankle nya dua dua melatup bagai badil di hujung ramadhan. Lutut nya yang terpaksa di operate plastic supaya makin hensam hehe.. Lutut nya stampik besiruk untuk mengeluarkan kuasa jahat di dalam nya. Wrist kanan beliau juga yang mungkin ada keretakan akibat di sliding time belawan.. Mungkin terlalu hensam hingga tangan nya kana sliding.. Rambut panjang nya berputusan menjadi pendek akibat kekerasan dunia kepada nya.. Tapi penampilan baru ebui, pasti lebih menggiurkan para gadis gadis, mahupun jejaka yang tidak berpendirian.

Kami tidak tahu dimana Ebui menjalan kan operation beliau. Mungkin di rumah sendiri, Atau Jumpainya liau hadri.. Atau hospital.. Tidak tahu~
Kasian Ebui, seperti bunga di tepi jalan.. indah tapi kasian.. Dan jika Ebui masih dapat surfing blog ani, cuba tah kau jumpai Liau Apai.. Ia atu Orang pendidikan jasmani, ku dangar pandai tu ia atu meniup niup.. (* blog ini hampir musnah apabila di pantak beliau, tapi nasib C aman, Hasbul dan Hadri ada doa pelindung kebalikan arah nya.. hehe)
Walaubagaimana pun Ebui tetap yang paling Hensam Physically dan mentally, Zahir dan Batin nya. Ini adalah sedikit gambar gambar beilau untuk peringatan dan kemahiran ku menciplak lagu untuk mu bui..

NAMA:Tolong Tia Betahu kan Ebui

Bagaiman lagi yang harus ku katakan,
bila aku tak mampu lagi berbohong pasal keadaannya

Lalu apa lagi yang harus ku katakan~~
Saat Ebui injured dan sakit lagi untuk sekian kali nya,

Untuk sekian kali nya, Untuk sekian kalinya~~~

Tak kan lupa kami akan c ebui,
mendoa kan Ebui, Mengigatkan Ebui.
Walau apa pun yang Terjadi nanti~

kami akan selalu, memuji c ebui, kami akan selalu merawat Ebui disini..
Semakin hari terbangun, kami memikir kan mu (ulang 3x)
Semain hari terbangun, Ebui kan pulih jua~~~~~



Lagu asal: Tolong jangan beri tahu niah (sheila on 7)
By: Anak Kampung

"Usaha Doa dan Tawakal"

No comments: