paste html code
counter

Monday, June 22, 2009

Aku kan kana bali? Inda eh!!

WAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

BANAR WAH AKU KAN KANA BALI LEH DPMM FC? SIUKNYAAAAAA!!!!

Thankx Anak Kampoung..walopun mcm impossible. P aku mau pcaya jua rumor mu ah. Tharu ku sungguh2.

Nwyzzz,

Congratz yg besar kpd DPMM FC krna memenangi singapore league cup.Sesungguhnya aku berbangga dgn kejuwaraan ani setelah lama menanti for 10 yrs sejak Brunei manang piala malaysia lwn serawak yg ku mlihat d tv.P walopun ani aku nda mliat d tv, tatap jua ku bangga.Tatap jua ku merasakan vibe kemenangan dpmm walo aku ukan d brunei. dmana2 time klamaie bhaie bhaie uang bunai bceta sal dpmm manang...d facebook lah terutamanya. n mama bgtau aku dpmm manang.sampe aku kmaahan sal nda webcam time mannang ah. huuhu.

Tahniah g skali...Akhirnya rakyat brunei esp pmain2 bola brunei esp halingaung dpt hero anak tempatan sendiri slain hj aji the 'pemain kebangsaan'. (Man-ko masih hero d hatiku)

Ani barutah namanya bukan juara kampung. Asikkkk!!.

No comments: