paste html code
counter

Tuesday, November 11, 2008

Revelation! Which one did u pick?

Setelah undian akhir nya saya akan merumuskan rahasia disebalik stupur idaman awda sekalian.

Kita bermula dari jumlah yang terendah

Puma - 7%

Jiwa sang puma sememangnya bermaruah tinggi, agressive dan pantas. Oleh Si pemilih Puma adalah orang yang jenis nya pantas dan tidak suka berlengah. Pilihan dalam hidup adalah straight to the point saja. Tidak suka banyak songeh.. Namun mungkin sang Puma akan menghadapi masalah sedikit dengan ciri romantik. Kerana ego nya yang tinggi.

Jika dari segi bola sepak, pemilih brand puma, adalah jenis yang suka berlari, straight to the point. Tidak mempunyai banyak skill macam c Bui. Berlari dan agression adalah senjata utama si pemilih Puma contohnya Eto'o.
Jika dilahat tapak kasut puma, bahagian belakang, akan terlihat stud yang panjang dan besar, ini menambah lagi peluang untuk membuat larian walaupun di keadaan padang becak.

Oleh itu jika awda pemilih puma, kenalilah bahawa penggempur didalam kamu adalah seorang yang Pantas dan agressive dan juga mempunyai ego yang tinggi.


Nike - 23%
Nike memang terkenal dengan seni bina nya yang artistik dan modern. personaliti Sang nike adalah orang yang trendy, pandai bergaya dan hensam orangnya. Sang nike juga adalahorang yang mudah mendapat perhatian dengan kepetahan nya bercakap atau bergerak. Yang pastinya Sang bike adalah seorang Charmer!

Dari Segi Bola Sepak, Si Pemilih Nike adalah orang yang lebih suka membuat skill yang menarik, memang tidak dapat disangkal lagi seperti Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Apip, Ebui, adalah penggemar Nike. Setiap gerakan Si Nike akan di perhatikan. namun peringatan pada Si Nike, adalah orang yang mudah ditarget untuk diambat oleh kerana naturally memang mudah untuk terambat pun.


Lotto- 38%
Jenama ini diperbuat daripada Italy! The Art Capital of the World. Sang Lotto adalah orang yang berjiwa sensitive, exquisit dan romantis. Sikap Sang Lotto mungkin menjadi Tanda tanya kerana jiwa mereka yang myterios. you will never know, Apa Sang Lotto bisa lakukan.

Dari Segi Bola Sepak. Liga Italy adalah liga yang tercemar dengan Tackle dan diving nya. Maka oleh itu jiwa pemilih secara tidak senghaja akan mempunyai sikap yang sedemikian rupa juga. So memang tidak dapat disalah kan jika C Mai selalu diving dan Tackle nya selalu menyangkut kaki sang lawan. (terutama sekali jika bertemu dengan Sang Nike, maka perlawanan Skillfull and Defense Tackler akan dapat dilihat).

Lotto Zhero Gravity juga melihat kan bahawa tali tidak digunakan untuk stupur tersebut. ini menunjukkan Sang Lotto adalah orang yang simple dan Tidak banyak skill. Jenis Sang Lotto semangnya layak di simpan di posisi pertahanan atau pun All out striker. (untuk mendapatkan penalti)

Adidas - 46%,
Hampir separuh peneggempur sekalian memilih Jenama Adidas. ini bermakna 46% penggempur adalah orang yang pentingkan kejayaan dalam hidup. Sang Adidas pentingkan masa dan jenis nya orang yang punctual. Jenis Sang Adidas adalah orang yang classy dan disukai ramai.

Sang Adidas dari kacamata bola adalah pemain yang all round. Tapi menonjol lebih kepada Power dan Accuracy! Seperti Beckham dan Steven Gerrard. Skill pemilih Adidas sederhana tapi adalah most effective, Round Roullete Zinedane Zidane adalah contoh yang terbaik. Simple tapi effective.. Kaka juga tidak mempunyai jiwa Nike, Tapi dapat melepas pemain dengan mudah.


So memang tepat lah jika diturunkan formula ini kepada mana mana tim pun. Dari 11 pemain, Mungkin ada 4 atau 5 orang yang berjiwa Adidas, Dimana mereka ini lah pemain yang boleh diharap. Kerana all rounder mereka. Sang Lotto at least ada 3, terutama sekali defender, 2 yang berjiwa Nike yang suka berskill, dan hanya1 atau 2 Pemain yang berjiwa Puma.

So kenalilah penggempur dalam jiwa awda dan team mate abiskita.

Semoga Berjaya

Tackle Sempurna Kaki Selamat

No comments: