paste html code
counter

Wednesday, November 26, 2008

MY DREAM TEAM

Kepada setiap pemain bula di dunia ani semua ada impian masing-masing. Salah satunya impian untuk bermain bersama-sama dengan pemain yang disukai atau diminati. Termasuklah saya sendiri,tetapi bukan lah berangan-angan bermain dengan pemain pro seperti GERRARD,TORRES,RONALDO dan sebagainya. Cukup tah pemain penggempur di kampung sendiri hehe.. okey kali ani,saya akan memberitahu kepada awda siapakah penggempur-penggempur yang saya impikan bermain bersama mereka atau lebih manis disebut dalam bahasa inggris ' My Dream Team '. Di sini saya saya memulakan dari pemain bahagian pertahanan hingga ke bahagian serangan.

Saiful ( GK )

Keeper yang tidak asing lagi,memang kehebatan beliau tidak dapat di nafikan. Sepakkan percuma dari radhi lagi di save beliau.. payah jua tu,nasib beliau ani mengalami kecederan.. mungkin lebih bagus lagi

Hadri (centre back )

beliau ani karas seperti puyol, liat saja rambutnya.. tapi masani gundul lah sudah. Tinggi dan taggap,beguna banar ni untuk header atau menyucuk bula striker. Sekarang ni mcm vidic dah beliau ani

Aze ( center back )

beliau ani kapten kami ni,ia yang paling senior di antara kami. kalau beguna sliding.. iatah tah yang kami harapkan ni.. mcm masherano. Ampit kuning masa belawan futsal anjuran era demi mepertahankan gawang sampai kami seri,pastu manang kami sampai final..

Amen ( centre back )

Siapa nda kenal beliau yang memang terkenal dengan sifat memajal.. mcm dirk kuyt tapi karas.. memang bulih di harap beliau ani,taggap,pantas bertindak.. yang penting kalau ia main tipis harapan striker lah kan melapaskan ia.

Aman ( RMF )

Ani pun satu, adi beradi sama si amen.. kurang labih jua dorang bedua ani.. tapi ia ani more to attacking.. kalau si amen more to defence.. yang lain sama ni, mungkin laju cikit dari c amen kali.

Maiji ( DMF )

Beliau ani pun memang bagus ni, mengapa ku bagi ia midfield defensive.. pasal ia laju,tagap.. karas dan jua majal ni,bukan atu saja.. pandai jua memikat hati refre.. mudah kami kana bagi sepakkan percuma hehe.. tapi harap sangat ku beliau ani membantu defend di bawah. Payah midfield lawan kan begarak.

Bibi ( CMF )

Beliau ani memang layak main di bahagian tangah.. mainannya simple tapi effective.. beliau bulih jua menulung maiji @ DMF, sambil atu bulih jua menulung AMF di atas.. kira balance lah beliau ani,nda jua more to defensive nda jua more to attacking.

Asbul

Beliau ani layak jadi attacking midfield pasal kedia ani pandai menggunakan kelebihan yang beliau miliki.. mudah bertukar attitude ketika di padang,kalau rasanya ia macam gerrard.. main style gerrard tia ia. Mun ia ada feel kan jadi alonso, jadi style alonso tia.. ikut feel lah beliau ani hehehe...

Api & Eboue ( LMF )

beliau bedua ani memang pemain yang lebih menonjol di atara penggempur yang lain. Dua-dua mempunyai kelebihan yang se akan sama.. HENSAM sudah semestinya miliki mereka berdua. Api mainnya macam Ronaldhino @ patahan maut, eboue skillful macam C.Ronaldo.. kelebihan yang sama lagi, beliau bedua ni bisa mencairkan bini-bini hehe...

Jabik ( CF )

Beliau ani pun nda dapat di nafikan jua, walaupun badan damit tapi tahap confidentnya tinggi,berani.. iatah mudah kana ambat ni hehe.. selain atu jua, skillful jua.. nganya kalau defend lawan basar payah tia cikit, nasib jua beliau ani laju..

Zaini @ Raul ( ST )

Beliau ani sangat bagus kalau di jadikan striker ni, badannya tagap.. laju.. yang paling ku suka finishing beliau.. udah tah bagus tajam lagi tu.. iatah ia ni memang layak ku jadikan striker



Nah.. penggempur-penggempur ani tah yang ku mahu kalau main dalam satu team.. kepada penggempur yang lain, siapa kah DREAM TEAM kamu.. satu saja yang ku mau, jangan ego hehe.. okey sekian wasalam..

" rezeki seorang-seorang "

No comments: