paste html code
counter

Monday, September 8, 2008

Menggempur di bulan Ramadhan dan Bersungkai kan Tokayaki

foto by: Nawi

8th Sept, 11.30 am, penggempur mula di message oleh Awh Bahar Founder of Padang MikPam.
Mengatakan Karang Main bula dalam 5.30 pm.. dan Aman mengomformkan lagi, dengan memberi nama2 yang conform datang, iaitu, Aji, Api, Aman,Anip, bahar, Bb, Hadre, Hasbul dan Nawi.

9 penggempur beraksi di MikFarm, Memang seronok.. walaupun keadaan lapar dan dahaga namun dengan kegwmbiraan, canda tawa penggempur sepertinya tidak terasa hal tersebut.
Lebih menggembirakan lagi, kelibat Api Sendiri telah pun kelihatan, bukan setakat MSN. Mula-mula memang diragui apakah itu api sebenar atau bukan.. Tapi memandang kan ini bulan Ramadhan.. So kami cuba cuba menagurkan.. Si Api banar ehhhh... hehehe (Si api juga menafikan ia bukan c aLai, so Majin Boo, theory mu salah..huuhuh)..

Aji, Anip dan Hadri pulang sebelum baduk manakala yang lain tinggal disana bersungkai bersama sama.. Walau pun inda ada mee goreng yang di janji kan liau Api, Namun Tokayaki Bahar sudah pun cukup untuk sungkaian bersama. Sikap berbagi nampak terlihat.. Kalau dulu dulu orang suka bersedakah, menyungkaikan, secara formal. di zaman ini, Air Putih dan Tokayaki pun kira ok sudah, Value dalam Bersungkai bersama itu adalah lebih penting. ( *Note: Hasbul masih menunggu Terubuk Salai pulang.. Api menjanji dalam 2 tahun baharu tah musim terubuk..hahaha)



Teruskan usaha untuk terus menggempur, dan selamat berpuasa.

No comments: