paste html code
counter

Saturday, September 27, 2008

HalingaunwoodTOP 5!

Dalam bulan September dan Ramadhan ini, Sememangnya di ketahui, kurangnya aktiviti di atas padang namun cerita cerita dan akitiviti blogging masih hidup.

Disini kita ada 5 cerita hangat bulan ini. Dan ada Penerbit dari Halingaungwood, telah pun berminat untuk membuat mega movie tentang cerita kitani. hehehe Sebelum itu mari lah kita memvote movie mana yang paling hot untuk masuk blockbuster!!

Movie A
Lost and Found
Starring: Apai, Aman,Anak Kampung, aLai, Hadri, Ebui, Nawi, Hasbul, BB dan Nuar.
Genre: Thrill and Suspence
Rate: 16PG
Plot:
Api (as himself) adalah pujangga yang terkenal hingga internationally, celebrity di dalam kampung dan idola para penggempur yang senentiasa membawa keriangan di kampungnya. Satu hari, Api menghilang tanpa sebab dab hampir sebulan menghilang tanpa berita. Pihak Berwajib mula melakukan investigation (Anak Kampung).. Dan bermulalah penyinkapan misterios kehilangan penggmepur kesayang kampung.. Ramai telah pun di jadi kan suspek namun tiada siapa pun dapat dipersalahkan.. apakah sebenarnya terjadi? Dimanakah api berada?


Movie B
Menjelang Sungkai
Starring: Bahar, Aman, Api, Hadri, Anip, Aji, Nawi BB, Hasbul
Genre: Doucmentary
Rate: U
Plot:
Lakonan semula ini adalah based on true experience and story.Bersama kita saksikan dan perhatikan kehidupan penggempur sejati di zaman modern ini. Masih lagi bertempur untuk mengekalkan culture dan cara hidup mereka.

Movie C
Who Am I?
Starring: aLai, Majin boo, Aman, Api,Aku, Now
Genre: Thriller
Rate: U
Plot:
Seorang wanita (aLai as herself) yang baru pindah ke tempat baru. Tiba-tiba menjadi suspek jenayah. aLai di syaki adalah punca nya hilang nya Api, (Api as himself) Pria Pujangga. Majin Boo, tetengga sebelah yang suka menyebok, telah pun membuat banyak onar tentang bermula nya 'tuduhan ini'.. Perkara ini akhirnya sampai kepada pakar psychiatry Dr Aman dan bersedia membantu aLai dari dipersalah kan terus menerus. Siapakah sebenranya aLai? Apakah beliau benar benar tidak bersalah? hehe

Movie D
Saw: Unrated!
Starring: Ebui
Genre: Gory/Horror
Rate: R
Plot:
Ebui seorang pemuda yang kacak dari lahir batin nya. At least itu lah yang di ketahui.. tiba -tiba Ebui bangun dari tidur nya dan berada di tempat yang asing. Untuk keluar dari tempat itu, Ebui Harus melepasi bebarapa "ujian".. banyak pengorbanan yang di lakukan.. hingga menyebabkan kecedraan yang tidak dapat disangka-sangka dapat berlaku (???).
Warning: this movie is not for those with weak heart and have problems with Fear Factor


Movie E
Kamikaze!!
Starring: Hadri, Aman, Ebui, BB, Nawi, Aman, Anip, Hasbul
Genre: Comedy
Rate: 13PG
Plot:
Bermain Fantasy league adalah name of the game. Hadri (as himself), yang berusaha dengan gigih demi memenangi league tersebut. Beliau akan mengorbankan apa saja demi kegemilangan.


Inilah movie yang dapat di plot kan buat ketika ini. Sila Berikan Pendapat awda tentang movie-movie ini. thank you.

"Rezki sorang sorang"

Note: tema bula ni ne man, untuk nutup post mu..ehhe ukan lagi usaha, doa tawakal.

No comments: