paste html code
counter

Saturday, June 14, 2008

Legend Of Speed

Assalamualaikum wbk,

Kali ini saya ingin memperkenalkan salah seorang penggempur yang tidak asing lagi di arena bola sepak Kg Tungku, iaitu Awg Apeph atau lebih dikenali lagi dgn nama 'Legend Of Speed'. Mari ikuti interview saya bersama beliau... :)




Anak kampung: assamualaikum tuan legend of speed?

LOS: Waalaikusalam.. ot..

Anak kampung: berapa lama dah kita berkecimpung dlm arena bola sepak di kg tungKu ani?

LOS: anu wang memang ada.. di bawah katil ku.. astaa aku main2 saja hahaha... atu aku batah dah main ani,haie ku masih g di panggil 'Nesta'

Anak kampung: kira kira berapa tahun dah tu? Nesta ni sapa lagi yang menggalar?

LOS: nda ku berapa ingatlah.. tau tau aku main tia di kampung tungku ani.. yang memanggil aku nesta ani anak2 kampung di sini jua.. mostly nya yang legend lah yang manggil..

Anak kampung: kenapa kita kana panggil nesta and legend of speed anikan?

LOS: hahaha soalan bonus ni.. umm... nesta atu banarnya aku dulu main depen,aku main g karas.. payah penyerang2 penggempur kan dapat melapasi aku,pebaik si aman tu tuh.. au..
yang legend of speed ani udah ku naik pangkat jdi midfld.. aku g beskill mcm c boy hensem,p aku beskil tym urg nda ngaga lah sal sanang ku kluarkan skill hahaha... udah ku skill ku bwa sprint.. iatah ku kana panggil legend of speed(walaupun meningkat mainan ku tapi speed ku masih stay)

Anak kampung: di antara penggempur2 tungku,siapa yang kita rasa bnyk bagi saingan arah kita?

LOS: ahh.. ada tu,sowang atu banci ku kan ia tu.. tau ia udah aku ni legend of speed.. suka atinya kan bawa aku sprint.. aku mun ia yang bawa bula,ku hambat eh.. ku slide tu pebaik ia sampai injurt.. hahaha p sayang lah.. nda kedapatan sja ulih ku mun kan di slide.. laju!!

Anak Kampung: lastly ada apa2 kan kita sampaikan arah orang kampung?

LOS: aku harap urang kampung banyak belatih lagi lah.. iatah ku malaskan datang main.. nada challenge bah.. baik ku main ah lain.. lagi bagus.. bah atu saja tah.. ngalih ku dah kan becakap ni.. assalaimualaikum..

Anak kampung: Waalaikumsalam..

---------sssssss----------------
PROFILE "Legend of speed"
Attriute: Overall: 3/5
Position: Def, Gk, Mid.
Type: Skillfull and "Speedy??"
Attack: 5/10
Defend: 6/10
Stamina: 5/10
Agility: 6/10
Speed: 5??/10
Dribble: 8/10
Sliding c aman!!:9/10
Passing: 4/10 (Dribble dulu 2, 3 orang hehe)
Shoot power: 5/10
Shoot accuracy: 6/10
technique: ??/10 unique
Response: 5/10
Finishing move: "Kekanan kah ke kiri!?"


Walaupun belum banyak sejarah yang dicipta didalam competition2 yang ada. Namun beliau adalah pemain pertama yang dapat meniru signature move c api,(walau pun tidak sehebat api tapi adalaaa...). Pemain yang jujur sebelum dia terdedah akan selok belok bolasepak. Sekarang ini apeph adalah seorang yang berjaya dalam hidup, mampu berdiri sendiri. Dan kerana kerjaya nya sekarang beliau terpaksa mengurangkan masa bolasepak nya.

Kami mengigati PepNesta@ the Legend Of Speed.

No comments: