paste html code
counter

Friday, June 6, 2008

Ucapan Alu-aluan dari tetamu kehormat.

Assalamualaikum.. saya FORGOTEN LEGEND TUNGKU@lanyau selaku pengasas blog ani, ingin memberikan sepatah dua kata untuk tatapan abiskita.

Terlebih dahulu saya ingin megucapkan berbanyak terima kasih kepada anak-anak buah ( legendary sehingga ke rising star) kerana tidak henti-henti menyokong & memuji saya tnpa kenal erti penat dan lelah.

Selaku jaguh kampung no.1, saya juga di kenali sebagai Ronaldinho, Buffon, Gio Van Bronkost, Kaka, Maradona, dan malahan juga ada yang memanggil saya Pele'. Pernah sekali atu di sangka kan pemain kebangsaan oleh orang yang tidak dikenali (perantau yang join main). Disini lah teserlah kehebatan saya selaku Captain yang tidak bertanggung jawab hahaha.. saya cuma bergurau.

Pencapaian saya yang terbaik adalah menjuarai ERA futsal2004 (walaupun saya tidak hadir final), Anjuran tungku 2005; tricky master (lihat gambar di bawah) dan Artist of the Month di kampung selama 2 bulan berturut-turut.


PROFILE:

rating overall: 4/5 ( )
Foot: very Left footed
Skill: 8/10
Stamina: 9/10
Discipline: 4/10 (atu pun kawan kawan, kadang-kadang org kampung lupa kan aku)
Team Work: ??/10 ( batah sikit, mesti dapat finishing move ku baru ku passing)
Yakin Diri: 8/10 (di kampung saja, padang basar lain cerita.. hehe)
Balance: 7/10 (macam rumah badan ku)
Speed: 7/10
Shooting power: 7/10 Accuracy:8/10
Signature Move: "Patahan Maut Ronaldinho"


Dengan kalimah Bismillahirahmannirahimi, saya merasminkan blog penggempur-sejati dan medoakan agar ia akan terus maju jaya dengan bimbingan saya yang hebat.

Sekian

Terima Kasih

No comments: