paste html code
counter

Thursday, December 11, 2008

Apa Ada Dengan Hadri?

Tahniah...Tahniah...Tahniah
Tahniah kpd Awg Hadri krna tlah dipilih sbg AOM bulan December. Mmg layak selayaknya beliau mendapat anugeraha 'Artis Of The Month' pada bulan December yg tersayang ani.
Terpilihnya beliau bukan sekadar kalok atau apa jua isu2nya...tp kualiti yg diberikan oleh beliau semasa didlm pdg mahupun d luar sgtlh didambakan setiap makhluk alam yg bernyawa dn tidak bernyawa. Tiada apa yg perlu saya perjelaskan lagi kepada anda anda semuha. (anda semuha lebih bijak menilai akan THE ULTIMATE 'awg Hadri').

keKARASan Hadri - keta kabal
keRANGGAan Hadri – The hair says it all (yg dlu). Aww~ seksiii.
keKREATIFan & kePUITISan Hadri – miracle~~
keCALIan Hadri – baie pacah paut
keENTERTAINERan Hadri – Cuba suuh ya menyanyi lagu2 Nidji. :)
keCOOLan – alah johnny deep (lihat cara beliau dribble bola)
(byk lg ke....an c Hadri ani. Nda tekia byknya. Iata mls ku nyabut semuha)

p/s: Beliau org yg mula2 memperkenalkan aku dgn dunia basi. Mr Ampuan bterima kasih.
Untuk itu, aku dgn rasa rendah diri kan bg puisi ahh awg Hadri. Especially for u man dn tuk tatapan ngaung2 semuha. (Aku/ku : Hadri)
Ku lari k Mc Farm kemudian berlariku
Ku lari ke pdg kemudian main bolaku
Sepi sendiri aku
Baie banci
Aku kan nglicik
Aku mau dipadang
Bosan aku dgn c Hapi
Kan beskill tia ganya
Seperti apa iya
Jika ku ngantak batisnya
Tandang saja bolanya
Biar jauh
Biar aku ambil sendiri ahh samak
Ah,...ada c aji, c arman, c hasbul menyulam jaring dipin
Kenapa tak ku kelicik saja bisia?
Biar mampos
Atau aku harus tandang lagi
Belok ke duung?
'semakin cinta semakin rindu'

No comments: